#1  
Alt 07-08-2007, 06:33 PM
HaYLaZ Offline
Junior Member
 
Üyelik tarihi: Jul 2007
Mesajlar: 28
Standart öpme bahaneleri

- Canikom ben gidiyorum
+Tamam canım ben de cıkıyordum zaten..
- O zaman ben seni bi öpiyim gitmeden
+Ne alaka Sanki ciddi ciddi öpebiliyo. Elektronik öpücüklere karnımız tok taam mı !
- Öpmüyorum yaa


+Bil bakalım en sevdigim tatlı ne ?
- Ne biliyim aşkım neyse ne kadayıf mı ?
+ Evet nerden bildin öpücem valla
- Barış geçen de şöbiyet deyip öptün ya hadi bakalım


- Geçen dergide okudum öpüşmek insanı gençleştiriyomuş ..
- Hımm..
- Daha sonra kalp kanseri riskini azaltan bi etkenmiş öpüşmek
- Yaa ..
- İnsanı zayıflatan bi özelliği de varmış
- Nee Bana şişman mı demek istedin


- Nalan ..
+Efendim aşkım..
- Sence bu masum aşkçılık rutine binmedi mi ne biliyim az bi hareket katsak ilişkimize
+Ben de hep bunu düşünmüştüm Rıza .. Gelecek haftasonu bungee-jumping olayına girelim beraber atlayalım felan
- Ben o manada demedim yavrum.. Yani öpüşsek , koklaşsak, yuvarlansak felan yerlerdee
+ Hayfansın Rıza harbiden hayfansın yaa


- Seni öpebilir miyim ?
+Hayır
- O zaman öpiyim ?
+Hayır
- Bari öpiyim ya !
+Meeeeert


- şimdi sen bayılsan diyelim .. Sonra ben de sana suni teneffüs yapsam şöle..
+
- Cıx Yemedi.


- canım şuranda ne var
+neremde ne var
- yanağınla dudağın arasındaki yerde
+ küçükken düşmüşüm ben öyle küçük iz kaldı orda
- ah canım acıyor mu hala gel öpim geçsin
+ !!!!!


- Ender napıyorsun
+ben bişey yapmıyordum şu tarafa bakıyordum sen birden kafanı çevirdin
- yemedim
+farkettim
  #2  
Alt 08-12-2007, 01:44 PM
umut Offline
Junior Member
 
Üyelik tarihi: Jun 2007
Mesajlar: 26
Standart

bahane yaratmadan diirek atraksiyon yapsak
  #3  
Alt 09-04-2007, 12:09 AM
aybars233
Guest
 
Mesajlar: n/a
Standart asdasd

bahanelere gerek yok
  #4  
Alt 09-04-2007, 03:53 PM
mimi Offline
Junior Member
 
Üyelik tarihi: Sep 2007
Mesajlar: 14
Standart

bence de bahaneye gerek yok
__________________
mimi
  #5  
Alt 10-06-2007, 11:16 PM
artofdeath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
artofdeath Offline
Member
 
Üyelik tarihi: Sep 2007
Mesajlar: 54
artofdeath - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Direk iş yapMak Lasım.. Asıl bnnar bahane
  #6  
Alt 10-17-2007, 07:56 PM
AyasofyaTattoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
AyasofyaTattoo Offline
Junior Member
 
Üyelik tarihi: Oct 2007
Mesajlar: 9
AyasofyaTattoo - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Bence de bahaneye gerek yok,SSSüperrrr:P
  #7  
Alt 09-03-2008, 12:28 PM
Wookiey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Wookiey Offline
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Aug 2008
Mesajlar: 231
Wookiey - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

direk yapışcan abiiiii bune böle yaa cocukmusnz uleyn! işi bilmıonuz
Konu Kapatılmıştır

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık




WEZ Format. Şuan Saat: 05:19 AM.
Bu sistem vBulletin™ alt yapısına sahiptir, Version 3.8.7 kullanılmaktadır.
 Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. ©2000 - 2018
vBulletin Support by Mesut DOĞAN Dövme Tattoo Dövme modelleri Tattoo

 


Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0